lördag 15 mars 2008

Är det lördag så är det



.......................................................................................

Lördag. Melodifestival. En förkylning som håller på att ge sig. Snart vår på riktigt.

Det går väl alltid att hitta en anledning till att äta godis. Jag tycker jag hittat mina : )

Jag hoppas på Perelli eller Sanna ikväll, men det känns som en skrällomgång - Melodifestivalen 2008. Jag blir inte förvånad om någon otippad skräller rejält...

Jag är så glad för jag sprang på en gammal god vän i dag när jag var iväg på lite shopping. Det var så roligt att se henne igen! De bor inte här, men hon har fått jobb här så kanske flyttar de närmre *hoppas, hoppas*. Tänk vad lite som kan göra en glad!

Kramar /Emma

Foto: Eget collage med bild från google.

6 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

vilken härligt positiv dag! hoppas på amy! kram lotten

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hoppas på sibel...
Gillar ballader...så nån av dem..men tror perelli tar hem det!!
Söt säng!!!!

Ha en skön Lördag!!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* FAIHT ♥ HOPE ♥LOVE *~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej hoppas på sibel...
Gillar ballader...så nån av dem..men tror perelli tar hem det!!
Söt säng!!!!

Ha en skön Lördag!!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~* FAIHT ♥ HOPE ♥LOVE *~~

Ingrid sa...

Hei! Vil bare ønske deg ei fin helg - med mye godis! :)

Hem och Lycka sa...

Härligt med gamla vänner som dyker upp sådär oförväntat.. Jag hoppades på Charlotte eller Sanna och det blev ju C! kram

Anonym sa...

Kikar in med en hel hög med goa Påsk kramar till dig ♥
Må så gott och en riktigt ~Glad Påsk~ till dig och dina kära.