måndag 10 november 2008

Tänk att det snart är jul...






I verkliga livet är det tre veckor kvar till första advent och några ytterligare till jul, men i bloggvärlden är julstöket i full gång. Kikar man runt hittar man julmusik, glögg, julpyssel och annat. (Titta bara in på någon av alla de härliga bloggar i min blogglista!)


Härligt tycker jag som gillar julen. Den allra bästa tiden är den innan jul.

Nu sitter jag här med tända ljus och äter pepparkakor och lyssnar på julmusik....

Hoppas ni har det bra!

Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar verkligen till julen!

Design i tid och rum sa...

Hej! ja, jag säger samma sak. Det är sååå mycket inspiration som finns ute i blogvärden.
jag själv har lite tid i år men ska försöka. Ha det så bra Dadda

novas lilla vita inredning sa...

besök gärna min nya VITA inredningsblogg www.novaslillavita.webblogg.se god jul <3