onsdag 8 april 2009

Trettio år...

Ja, nu har jag tagit steget över det magiska sträcket. Länge har jag varit tjugo någonting men nu är jag trettio! Det känns faktiskt inte så annorlunda. Det känns faktiskt rätt ok.

Bild från blombuketten jag fick av mitt jobb! En riktig Emma bukett i grönt, vitt och rosa!




Stor härlig keramikskål i svart från Resmo Krukmakeri och zinkruka med blomma från Karlskrona.




Igår hade familjen ordnat med god och härlig vårfrukost, uppvaktning på sängen och sedan utflykt till Karlskrona. Vädret var fantastiskt! Varmt, vindstilla och soligt! Vi gjorde ett besök i Vämöparken, sedan lunch på stan och shopping. På kvällen blev det helstekt fläskfilé med nypotatis!



En av alla vackra öar i Karlskrona. Somrigt!

Stor kram /Emma

2 kommentarer:

Jessica sa...

grattis och välkommen över strecket hihi jätte fina blommor du har fått hoppas du har en bra påsk helg kram jessica

Design i tid och rum sa...

Hej!
Grattis på din dag..du visar vackra påsk bilder längre när.
Önskar dig en trevlig Påskhelg Dadda