tisdag 20 mars 2012

LEILAS BÖCKER OCH NÅGRA NYANSER AV ROSA



Jag har alla böcker av Leila. Någon har jag köpt själv men de flesta har jag fått i julklapp eller i present. Hennes senaste bok fick jag i julas och den är signerad! Jag tycker dels att hennes bakverk är otroligt goda men framför allt är bilderna så fina och fotade på ett vackert och tilltalande sätt. Jag gillar det rutiga, prickiga och blommiga. Jag gillar flörten med kontinenten och med det amerikanska. Det är för mig en inspirationsbok mer än en kokbok.



Jag passar på att visa några av alla de koppar vi har. Jag vet inte varför det blivit så, men vi har väldigt mycket koppar. Jag tycker om att kunna välja vilken sorts kopp jag vill dricka ur. Ibland är jag sugen på te i en stor vid kopp som den här rosa från Indiska, ibland vill jag ha en skummig latte i en hög mugg, de här är från Ikea. Vanligt kaffe med lite mjölk dricker jag helst ur sötingarna från Lotta och Mary.

1 kommentar:

studio karin sa...

Får jag tipsa om en tävling som kanske passar dig/läsarna inne hos mig? Annars ta bort detta : )

http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html

mvh Karin