torsdag 6 september 2012

Solig septemberdag och höstinspiration

Hej!
Jag är hemma och tokförkyld. Så blir det lätt när man jobbar i skolans värld. Alla träffas igen efter sommaren och bacillerna blandas och ges.

Idag har jag i alla fall ingen feber så jag satt ute i solen men nya Lantliv och kaffe! För mig som älskar hösten så var det fantastiskt skönt men sol, klar lite kylig luft och höstinspiration i form av både mat och mode i Lantliv. Jag kommer nog testa flera av skördebufférätterna. Modet var sådär mysigt, lantligt och bondromantiskt som det är i den tidningen... Manchesterbyxor med blommig klänning och grov kofta, volangkjol, stickad kofta och gummistövlar på fötterna. Det ser så mysigt och hemtrevligt ut och även om mycket av det är en idyll så behöver jag det där.

Hoppas ni har det bra!
Kram Emma

Inga kommentarer: