lördag 27 oktober 2007

Jag tar höstlov...

Nu tar jag höstlov, även från bloggandet en stund. Jag känner att jag behöver fylla på batterierna en stund och ta det lugnt ett tag. Men snart är jag tillbaka med nya krafter och ny inspiration. Jag har många projekt här hemma som jag kommer berätta om senare. Bland annat håller vi på att fixa till badrummet på övervåningen. Det ska få sig en liten lantlig touch och sedan finns det planer på att slå ut en vägg här nere mellan matrummet och nuvarande vardagsrummet. Jag är också sugen på att lantliga till tvättstugan en aning.

Må så gott alla bloggvänner och undertiden jag har en liten bensträckare så titta in under kategoriserat och de bloggar jag brukar besöka.

Kramar till er alla!
Emma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett höstlov skulle vara skönt på alla sätt och vis - ha det gött!

Handplockat sa...

Mys

hör av dej när du är på "g" igen

ha det bäst

Wickans värld sa...

Ha en skönt lov!
Ska bli spännande att se bilder från badrummet. Vi ska också fixa till vårt, men har inte kommit till skott än. Vet inte hur vi vill ha det!! Hoppas få lite tips av dig...